Vecka 31(30+0) ONT

Har vaknat tusen gånger i natt!
Har de senaste 2 månaderna inte kunnat ligga på mage eller rygg, så har fått ligga på sidorna!
Men nu har jag så sjukt ont i mina höfter!
Har inatt fått vända mig hela tiden för jag fått ont! Jävligt ont!
Mest ont har jag i vänstersidan!
Där gör det ont hela vägen ner till foten!
Orkar fan inte mer nu!
Kommer bara minnas hur ont jag hade denna grav.
69 dagar kvar! Kan jag inte somna å sen sova resten av tiden!? Det hade varit najs!

Ska ringa vc nu kl 8 angående Linneas snarkningar å korta (2-3 sek) andningsuppehåll när hon sover!
E livrädd att något ska hända!
Så hoppas de tar bort mandlarna på henne så vi kan då lite peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0