Vecka 30 (29+0)

Då var vi här, med Max 11 veckor kvar till bf!
Gött!
Idag har jag väldigt ont mellan benen! Det trycker å svider när jag går!
Så hela dagen (förutom när jag lämna Linnea på fsk) har jag legat på soffan!
Inte lyft ett finger här hemma!
Hade nog lite förvärkar igår kväll och inatt då jag fick ont i ryggslutet och magen några ggr!
Men det gick över som tur var.

Drömde inatt att lillasyster va tvungen att tas ut med snitt nu i vecka 30!
Operationsalen såg så begagnad och sliten ut!
Britsen jag skulle ligga på var söndrig och av brunt skinn!
Mamma å pappa vad med mig inne i operationsalen och bi försökte ivrigt få tag på micke som va någon annanstans! Vi fick köra iväg å leta efter honom och när vi väl hittat honom så vakna jag ut drömmen och missade att se min lilla ögonsten!
Antar att de konstiga skräckinjagande drömmarna ska börja nu!
Måste de handla on förlossningen? Jag e dödsrädd just nu och önskar att jag bara kunde vakna en morgon så ligger hon bredvid mig!
Fan!

Får väl försöka resa mig upp å hämta posten!

Jonna, Sf e måttet på livmodern som bm tar vid varje besök från v 24 ca! Så ser hon att den växer som den ska, även bebisen!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jo jag vet vad det e, men undrade vad du hade för mått nu? Ska på glucosbelastning nästa torsdag, hoppas på bra värde. När ska du göra ditt? Kram

2012-11-15 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0