Vecka 28 (27+1)

Oj vad tiden går! Förhoppningsvis har jag bara 11 veckor kvar! Hur gött e inte det?
Hade precis gått halva tiden å nu e jag inne i sista delen av graviditeten!

Lillasyster sparkar hårt! Emellanåt vill jag bara vika mig i smärta!
Idag ligger hon med benen ner å sparkar satan på "utgången"! Känns som om hon försöker bryta sig ut!
Aj!
Hon e igång nästan hela dagarna och vaknar vid 3-4 på natten å utövar kickboxning!
Hoppas Hon e lugnare när hon kommer ut iaf!

Igår kom vi hem till mina päron och ska ju stanna här tills på söndag!
Idag har vi bara slappat och varit en sväng på Ica!
Linnea trotsar på å kör slut på oss alla!
Ungen har temperament och hänger läpp för jämnan..
Plågar hunden, slår mot glasögon och e allmänt sur! Jeeej, precis detta jag behöver nu i trötthetens namn!
Tur jag har mina föräldrar denna helgen som hjälper mig med trollet!

Ikväll blir det tacos till middag, sen lite fredagsmys!
Imorgon ska vi till barn och babymässan ! Ska bli skoj!

Örk, fick halsbränna nu! Attans!

Ska vila en stund!
Hej


Kommentarer
Postat av: Eimi Devine

jag vill oxå vara så nära.. usch.. 19 veckor kvar lixom..

2012-11-08 @ 20:35:54
URL: http://eimidevine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0