Uppe med tuppen

Vaknade innan Mickes klocka och Linnea!
Ska till läkaren för att förlänga min sjukskrivning 5 dagar, sen på lördag går jag på grav.ledighet :)!
Känns sjukt att jag inte jobbat sen Augusti!
Känns inte som så lång tid!
Nu ska jag redan gå på ledighet...

Fan, jag tänker på förlossningen tusen ggr om dagen!
Jag e så rädd! Jag vill verkligen inte hamna på neo en gång till!
Jag vill inte se min bebis med alla slangar och cpap!
Jag vill inte vänta flera dagar på att få hålla mitt barn!
Jag vill inte vakna upp ur narkos å få veta att mitt barn nästan dog!
Inte igen!


Kommentarer
Postat av: Milo

försök att inte tänk a så mycket på hur det var sist då du inte vet hur det blir denna gåmgen , kan bli hur bra upplevelse som helst , se på mig :) .

2012-11-26 @ 09:46:41
Postat av: Linda

Nej usch, vilken hemskt känsla det måste ha varit!!
Förstår att du är super rädd=( men tänk positivt, vad är oddsen att det händer samma person två gånger?=) Hoppas att du får en snabb och smärtlindrig förlossning och att ni är på benen och hemma igen inom kort.

Kram

2012-11-26 @ 23:00:57
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0