Trött 30+6

Vaknade lite innan sju av att micke klädde på Linnea overallen!
Det var meningen att jag skulle lämna henne idag eftersom det e fotografering och eftersom jag lämnar kl 9 så hade hon inte hunnit skita ner sina kläder!
Jaja, jag får väl se om ngn vecka hur hon ser ut!

Jag e sjukt uttråkad å vet inte vad jag ska göra!
Drygt att få hemma!
Har varit hemma länge och kommer va hemma 1 1/2 år till!
Fast då e jag iaf inte själv å har inte ont, så då kan jag hitta på saker, som tex röra på fläsket å gå ner alla kilo jag behöver!

Fick en fåtölj av Micke i helgen som jag ska ha på Linnéas rum när lillasyster kommit!
Ska ha den som amningsfåtölj!
Istället för att låta Linnea va helt ensam på sitt rum för jag måste amma, så ska jag ha fåtöljen där inne så hon har sällskap!
Den kostade bara 600kr å e faktiskt bekväm att sitta i!
Trodde den skulle vara hård, men e mjuk å perfekt!
Linnea tycker också om den!

Hämtade ut min babybox från Apoteket igår!
Den va väldigt svår att få tag i då alla apotek jag varit på inte har känt till den!
Men jag hade sett den på Apoteket på Kirseberg när jag jobbade för några månader sen!
Så när jag ändå va i närheten så passade jag på att få in där!
Massa bra å roliga saker fanns i den!
Bland annat nappar!
Nu har vi 5 nappar å behöver inte köpa fler innan hon e kommen!
Jag köpte blöjor igår med, så nu saknar vi bara andningslarm, panodil och madrass till spjälsängen!
När ska man egentligen sätta upp sängen?
När gjorde ni det?
Jag vill gärna ha allt på plats NU, men det hinner bli dammigt och Linnea hade säkert klättrat i sängen!
Tänkte att kanske i mellandagarna eller i början av januari! Jaja, jag har fortfarande 2 månader kvar!


Kommentarer
Postat av: Milo

Jag var i V.32 när vi satte upp sängen :)

2012-11-28 @ 11:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0