Svar!

Kollade aldrig upp flytningen då den försvann å jag har haft väldigt känsliga kärl även denna graviditet!

Tror inte att smärtan e som hon håller på å fixerar sig då hon ligger i säte, eller låg i måndags! Men vet att hon rört på sig, hon låg med ryggen på min högra sida i måndags och idag såg å kände jag att hon ligger på min vänstra sida!
Gissar på att hon sitter än då jag inte känt av revbenssparkar på ett tag! Bara min stackars blåsa som får smällar hela tiden!

Har inte pratat med min bm om förlossningen än! Har dock nämnt min rädsla för 2 läkare som skrev ner det!
Jag e ju skiträdd för att samma sak ska hända igen och jag vill ju inte känna mig som en skit och va långt ifrån mitt barn! Jag vill ha kontroll över mig själv, Så kommer sträva efter ett planerat snitt!
Då vet jag att lillasyster kommer va i pappas trygga famn iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0