Ordning och reda!

Idag jobbar Micke övertid så det har bara varit jag och Linnéa!
Hon vakna sex imorse... Tur att jag vaknade pigg!
Vi låg sen i sängen till klockan var nio, då steg vi upp å åt frukost!
Sen har vi städat i klädkammaren och cyklat i källaren!
Eller Linnea cykla och jag skulle leta efter min bröstpump!
Otroligt nog så låg den i första kartongen jag tittade i!
Vi har typ 30 kartonger utan namn på så det va verkligen tur att den låg där!
Ska diska den i diskmaskinen och lägga in den i garderoben i Linneas rum, där alla bebissaker ligger å väntar på att bli uppackade ut kartongerna!

När Micke kommer hem ska vi köra å köpa en ny mössa till Linnea som hon ska ha på fsk! Den hon har nu sitter dåligt och det blåser in på öronen!
Hon fick en jättefin av morfar, men den e lite för varm nu och så e den vit!
Vit+fsk= katastrof! Så den får hon ha när hon e ledig!

Nu ligger hon å vilar en stund!

Hon fick välja vad hon ville ha på sig idag och det blev prinsessklänningen!
Såklart!

Fick en sjujävla sammandragning för en stund sen som verkligen kändes bak i ryggen å över hela magen!
Tack å lov gick den över snabbt igen!
Inatt vakna jag många gånger av magknip och hade svårt att hitta en bekväm ställning att sova i!
Vill gärna ha huvudändan lite högre men när jag höjt läget så kan jag inte sova på sidan! Ah, har bara 74 dagar kvar! Så överlever nog!

Nä tid för att göra sig i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0