Måndag 29+4

Gött att vakna till strålande solsken idag!
Micke lämna Linnea på fsk medan jag låg å sov! Han e bäst!
Vaknade klockan nio av en solstråle rakt i ansiktet samtidigt som lillasyster körde rundor i magen!
Har plockat undan lite i Linneas rum och bäddat halva sängen, sen orka ryggen inte mer!
Ligger å vilar på soffan nu och får väl fortsätta med sängen sen!

Tror lillasyster ligger med huvudet ner!
Det hickas ofta nere i magen och sparkas uppe vid revbenen!
Jag som hoppades på att hon skulle fixera sig i säte så jag fick planerat snitt... Jaja, ska ändå träffa läkaren nästa måndag och kommer då berätta om min rädsla och min önskan om snitt!
Har hört att det inte e svårt att få beviljat snitt om man som jag, blivit urakut snittad! Får väl se vad läkaren säger!
Vet iaf att jag inte kommer gå över tiden denna gången, vilket känns skönt!
Kan inte fatta att jag bara har 10 veckor kvar!
Det va nästan 12 veckor sen jag va på RUL! Sjukt!
Längtar tills den 7e då vi ska på ultraljud igen!
Längtar mindre till flödesmätningen! Det va jobbigt att hålla andan när jag låg på rygg, även om det handlade om 5 sekunder..

Finaste Linnea får "kram och pussryck" emellanåt! Hon kan springa fram till mig med armarna öppna och krama min mage hårt för att sen avsluta med att he magen en puss!
Hon pratar om bebisen och sjunger Bockarna bruse för henne!
Även om hon kommer va svartsjuk så kommer hon bli världens bästa storasyster!
Fina unge!!

Vad tiden tickar på idag!
Snart dax för att klä på sig och äta lunch innan jag ska hämta Linnea!
Sen kommer Emma en stund och senare kommer Svärfar med fru! De hade köpt ett par läderstövlar till Linnea!
Tror hon kommer älska de!
Skor e hennes stora passion (om man inte räknar med alla dockor)! Hon har fler par skor än mig, i alla möjliga former å färger!
Under sina knappa 3 år har hon, utan att överdriva, haft runt 30 par skor!
Visst e skor underbart ;)!
Men de finaste hon haft e lätt de rosa converse! Tänk, nu får jag se de på ännu ett par fötter!!
Så många fördelar med att få en flicka till :)!!
Alla fina kläder blir använda igen!
Ångrar dock att jag sålde julklänningen Linnea hade sin första jul.. Jaja!
Snart dax att bege sig ut för att hitta något till både Linnea och mig!
Om jag kommer i något vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0