Lussebak å halsbränna

Gött med alla krämpor å liknande!
Men vad vore en kväll på slottet?!

I köket står bunken med deg å jäser!
Ska bli riktigt gott med hembakade lussebullar ikväll till myset!

Igår togvi en sväng till Emporia för första gången!
Det va sinnessjukt stort och vi hann inte med hela!
Får ta en dag med någon som gillar att gå i affärer ( vilket min man inte gör), så man får kolla alla nya affärer!
Blev iaf ett par skor till Linnea som hon kan ha torra dagar!
Men vad jag förstått så kan det snöa vilken dag som helst!
Det kom lite flingor igår men inga stora mängder så det märktes inte!
Det hade varit så fint med snö nu när det e så grått å tråkigt!
Sen kan det ligga ett tag!
Vi har knappt 5 minuter till förlossningen sen när det väl e dax! Tack å lov!

Tillbaks till Emporia!
Linnea tyckte det va spännande att kolla på alla saker de har där, vattenfallet på husväggen, de fina julkulornA i taket, den stora granen och framför allt Tomtelandet eller vad man ska kalla det för!
Hon stod där länge länge och tittade på alla tomtar å djur!
Vi var hemma lagom till Linnea skulle göras i ordning för sängen (19.30) så när hon lagt sig så slappa vi lite i soffan innan det var dax att hoppa i säng för mig med (21.00)!
Vaknade dock av revbenssparkar flera gånger under natten!
Men jag överlevde och kl 6.30 väckte Linnea oss!

Vi mös till 8 i sängen sen blev det frukost och påklädning å sen gick vi bort till dagis!
Linnea gömde sig bakom mig å ville inte leka med Boris å NingNing (bästa kompisarna) men när hon blev tillfrågad att hjälpa till med popcornen släppte hon mig å gick iväg!
Fina unge! Älskar när hon visar sin kärlek!
Hon kallar mig "Lejas Älskling", hur mycket smälter mitt hjärta när hon säger det tror ni :) <3!

Strax ringer äggklockan å det e dax för formning av bullarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0