Löss

När jag hämtade Linnéa på fsk igår såg jag till min förskräckelse en lapp där de varna för att det har förekommit löss på fsk!
Eeeewww!
Mådde illa när jag läst det!
Promenerade direkt bort till Apoteket å köpte lusvätska å luskamm!
Som tur var hade Linnea inga löss!
Får kamma henne ikväll igen å se så där inte hoppar några i håret på henne idag! Va äckligt!
Jag har aldrig haft löss, tack å lov, men en tjej i min klass hade det när vi gick i nian! Fy fan!

Natten har varit lika jobbig!
Fick fälla upp sängen i halvt sittande läge för att slippa vända på mig var 5e minut!
Men det e inte skönt att sitta å sova!

Min tur att lämna sessan på fsk idag!
Märkte direkt att hon inte ville skiljas från mig idag när hon klistrade sig fast i handen på mig på gården!
Försökte skoja, muta med fredagsgodis när hon kommer hem! Inget bet på henne!
En av pedagogerna ville att Linnea skulle komma in å hjälpa henne att poppa popcorn (de har alltid fredagsmys på fsk med popcorn) men det ville hon inte! Pedagogen tog upp Linnea å då börja Linnea skrika å gråta av förtvivlan.. Åååh jag mår skit av att tänka på det!
Jag kände hur mina ögon fylldes med tårar å snabba mig därifrån innan någon skulle se mig!
Känner mig hemsk som lämnar henne fast jag bara e hemma!
Men jag har ingen ork att springa runt hela dagen! Måste vila massor för jag har så ont, fast mest mellan benen nu!
Jag kan knappt andas som det trycker på lungorna!
Tack å lov har jag bara 2 månader kvar!

Nu tar jag en paus efter att ha städat toaletten!
Blir många pauser när jag försöker städa!
Kan inte städa ordentligt eftersom jag inte kan dammsuga så jag plockar mest undan allt skit man (Linnea) släpar fram å putsar lite!

Ska blunda lite å sen försöka bädda!
Hej


Kommentarer
Postat av: Milo

aw vad söt body :) ... Usch för löss , har själv aldrig heller haft det och peppar peppar har alltid miranda klarat sig från det när det härjat på dagis eller skola .

Åh 2 månader , men shit pommes vad din graviditet har gått fort :P ..Kommer du bli igångsatt på bf dagen om du nåt dit?

2012-11-23 @ 12:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0