Läkaren och bm 30+4

Halv nio befann jag mig på sjukhuset för att träffa läkaren, men bm tyckte att vi ändå skulle mäta å lyssna!

Sf - 29 (-1 cm sen sist)
Hjärtljud - 150
Bltr - 136/60
Hba1c - 37
Sköldkörtelprov - normal
Rh Negativ - inga antikroppar
Urin - något grumligt (nytt test imorgon)
Vikt - +1kg (18kg totalt)
Fosterläge - huvudbjudning

Ja, jag antog att hon låg rätt eftersom jag känner hur hon killar mig där nere :P. Å ja, att det trycker på!
Å så känner jag sparkarna uppe vid revbenen!

När jag kom hem byggde jag ihop pepparkakshuset! Linnea kommer vilja äta upp det :P.
Å så pynta jag faktiskt, satte upp mina få tomtar å belysningen i fönstrena å så julgardinerna!
Bara granen som fattas ;)!

Suttit i telefonkö i 30 minuter för att komma fram till Malmö Stad!
Men nu e jag nr 2 så får väl sätta luren till örat!


Kommentarer
Postat av: Milo

Åhh vad fint hus , så duktig du är :) ..

Skönt att allt gick bra hos din bm !

2012-11-27 @ 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0