Kan inte vara normalt

Förlåt att jag tjatar om hur ont jag har, men fan sluta läs om du tycker det e drygt!
Gör så förbannat ont nere i magen å ner i benen! Det svider å drar å känns som om hela nedre regionen e krossad!
Kan inte ens ligga ner helt stilla utan att få bajsont!
Snälla, jag klarar inte mer!

Efter jag lämnat sakerna på jobb gick jag till Entré!
Som vanligt kan fingrarna inte låta bli, så det blev lite kläder till Linnea och 2 saker till lillasyster!
Köpte 2 likadana klänningar, en till Linnea och en till lillasyster!
Åååh vad fina de kommer bli :)!
Trodde jag hade en mössa till lillasyster på bb, men hittade ingen, så fick köpa en! Eller det fanns 2 i paketet å kostade bara 40kr!

Får se vad kroppen säger imorgon, on den känns ok så ska jag nig baka något!
Men vaaad?

Linnea ska fotograferas på fsk imorgon! Men bara gruppfoto..
Ska bli kul å se sen :)!
Å nästa vecka eller veckan efter ska vi ha ett avslutningssamtal med pedagogerna på fsk!
Efter hennes jullov (21 dec - 7 jan) ska hon börja på storbarnsavdelningen ju!
Det e en bra avdelning iaf utåt!
De har massa djur, katter, höns, fåglar å kaniner! Linnea älskar djur, så det kommer säkert bli bra!

Nu ska jag äta min pepparkaksfil med Start mandel! Mums


Kommentarer
Postat av: Milo

Är det verkligen någon som klagar på att du säger att du har ont? . Jag tycker så synd om dej , denna graviditeten har du fått lida mer än njuta :( .Hoppas sista tiden går rekordfort nu så du får ut henne och förhoppningsvis slipper all smärta sen framöver .

Åhh vad söta klänningar , så gulligt :) .

2012-11-28 @ 08:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0