Kalasfina

Älskar att kolla på fina klänningar.
Nu när jag snart har 2 flickor, tycker jag de ska matcha varandra lite, innan tyckte jag det va asfult att syskon och tvillingar hade likadana kläder, men nu kan jag inte motstå tanken på två små flickor i likadana klänningar i olika storlekar.
Här e lite vad jag kikat på till Linnéas 3-årskalas som kommer hållas i februari.
 
En miniklänning i strl 56.
En större i strl 98. Båda från Kappahl.
Helt underbara.
 
 
 
 
Även denna e så fin, men tycker den e lite för julig, så den får jag hoppa över denna gången!
Finns i små strl och stora.
 
Detta gulliga pannband hade suttit fint på Linnéa.
Åh vill ut å handla massa nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0