Halsbränna från helvete

Gudars asså!
Bara 78 dagar kvar Jessica... 78..dagar....kvar....

Lillasyster lever livet i magen!
Just nu har hon nog somnat, tack å lov! Nu kan jag äntligen sitta utan att halvligga ner pga hennes kämpande för att få plats till att sträcka sig!
Hon ligger nu med ryggen på min vänstra sida och trycker på som satan neråt!
Det förvånar mig att hon inte, med sin enorma styrka, kan trycka sig ut nu!
Det känns ibland som om jag går med en fotboll mellan benen, för smärtan jag känner!

Åh vad gött det ska bli att bli rörlig igen! Att kunde röra mig på dagarna och promenera bort mina just nu 17kg som jag lagt på mig :(!
Dock har jag slutat att småäta hela dagarna och känner mig mindre hungrig även vid de fasta måltiderna!
Åt ofta 2 portioner mat till middag innan jag blev gravid, nu har jag tagit bort en portion och även minskat den jag äter till ca 80%. Hoppas detta sitter i sen också, så kan jag lova att jag kommer rasa i vikt :)!

Linnea har ju varit kass i helgen å var hemma med mig igår med, men idag e hon på dagis!
Tyckte hon va såpass igår så hon kunde gå idag!
Återstår å se hur hon e när hon kommer hem!
Vi hade det iaf mysigt igår!
Vi låg i sängen till närmre nio sen fick vi upp å åt frukost framför tvn, sen plocka vi undan lite, gick å handla, lekte med dockor, Bambi å lera! Kollade 2 avsnitt av saltkråkan åt lunch och lagade middag!
Linnea älskar att få hjälpa till!
Hon tar fram knivar å gafflar å dukar bordet, vattnar blommor (med ett vakande öga över sig), lägger in kläder å annat i lådor!
Klär av och på sig dagarna i enda!
Igår gick hon i trosor hela dagen med toabesök va 15 minut för att spara tvätt av soffa! Hon skötte sig så bra och var så duktig!

Nä dax å rota i frysen efter en lämplig middag till mig å Linnea!
Likabra att vänja sig vid att det bara kommer vara hon å jag vid middagarna då micke ska börja jobba kväll igen!
Nu kommer jag dock ha 2 barn att sköta om på kvällarna!
Tacka Gud att Linnea lägger sig och somnar själv i sin säng (om man säger till henne)!
Tar gärna emot besökare om kvällarna sen bär lillasyster kommit :)

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0