Förvärkar

Åh vad irriterande med förvärkar!
Hade gärna trollat mig 8 veckor fram å de riktiga värkarna startar!
E så trött på detta nu!
Har fått massa nya bristningar, inte på magen utan på låren å lite andra ointressanta ställen!
Fan, känner mig som ett fett jävla svullo!

Nu kom det en värk till!
Fan! Orkar inte mer :(!

Fast jag haft tid att njuta av denna graviditet så har jag inte gjort det!
Smärta, illamående, halsbränna, karpaltunnelsyndrom, plus många kg, nästäppa, foglossning, finnar, ja you name it!

Men jag borde iaf va väldigt utvilad till fl. Så mkt som jag ligger ner och bara andas!
Konstigt man fått upp så mkt i vikt....
Min kropp e van vis rörelse, jobbar man i hemtjänsten så finns det inte många lugna minuter!

Nä dax å gå upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0