Bättre

Smärtan e borta tack å lov!
Hon måste ha legat å tryckt med fötterna mot utgången därav den smärtan!

Idag har hon möblerat rejält i magen!
Hoppas hon ändrat läge och inte ligger i säte längre!

Mår illa å har sura uppstötningar hela tiden idag :(!
Sjukt jobbigt. Och jag vet att det kommer sluta med halsbränna!
Har 84 dagar kvar nu!

Har antagligen fått karpaltunnelsyndrom vilket e när fingrarna domnar bort!
Säkert pga min viktökning och min förövrigt svullna kropp!
Tack å lov har jag än så länge sluppit restless legs, vilket jag hade sjukt mycket när jag vänta Linnea! Ville bara hugga av mig mina ben!
Nu får jag ibland i armarna, samma känsla som när man får det i benen!
Men det går över när jag somnar å kommer inte varje kväll!

Imorgon e det dax för återbesök hos läkaren för att få svar på om Linnea har någon allergi eller inte! Samt utvärdera den nya inhalationen! Efter vi började med den nya inhalationen så har hon inte vaknat på nätterna eller pipit i luftrören! Så vi e väldigt nöjda nu!

Ska nog baka lussebullar ikväll, eller om jag ska vänta tills imorgon? Det e för jävla gott! Å så glögg till det..mums!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att smärtan är borta! Men har du pratat med din bm ang flytningarna?

2012-11-07 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0