5:38

Trodde jag skulle dö när jag såg vad klockan var!
Även om jag gått upp vid den tiden en miljon gånger innan så var det hemskt att bli väckt vid den tiden nu när jag inte behöver gå upp!
Iaf så va det Linnea som leta efter sin pappa! Det e bara han som gäller nu!
Men han var å jobbade så det fick duga med mig!
Hon kom upp till mig i sängen å vi låg å blunda till halv sju, sen satte vi på Bolibompa och jag halvsov en stund till!
Sen blev det tunnbrödsrulle och pepparkaksfil till frukost!
Nu kollar vi på Pippi och myser igen!

Lusvehandlade Linneas hår igår i förebyggande syfte!
OMG!
Vi tvättade hennes hår med schampo 3 ggr ändå e håret så jäkla fett fortfarande!
Hoppas jag inte behöver kleta sånt i hennes hår fler ggr!!
Så snart ska hon hoppa on i duschen igen å tvätta håret!
Hon kommer inte va glad :P.

Ja, vad dagen bjuder på får vi se!
Kommer säkert sluta med bakning eller nåt för ovanlighetens skull....


Kommentarer
Postat av: Milo

Så fin mage du har :)

2012-11-25 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0