28+6

Går in i vecka 30 imorgon!
Skönt att Max ha 11 veckor kvar!
Men om man kollar på mitt sf-mått så har jag väl bara 9-10 veckor kvar!

Micke e på jobb å Linnea på dagis, så jag ligger å drar mig lite! Ska snart gå upp å spruta mig och äta frukost!
Ska iväg till jobb å lämna min telefon som min vikarie ska ha!
Gillar inte att lämna stället, vet att jag kommer bli förflyttad igen trots jag inte e där!
Fast ska antagligen plugga administration efter min föräldraledig och kommer då få ta tjänstledigt i ett år!

Längtar efter att få bygga ihop spjälsängen och bädda den!
Tvätta alla minikläder och plocka fram babygym och liggdelen till vagnen!
Kommer nog att tvätta kläderna i december å sen sängen får komma fram i januari!
Säng, vagn å allt sånt kan man egentligen ta när man kommer hem från bb! Men för att få Linnea att vänja sig vid sakerna så e det väl lika bra att ta fram det innan!

Nä dax att gå upp!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad är ditt SF-mått nu? Mitt var 26 när jag var i vecka 26 (25+6).

Kram

2012-11-14 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0