28+3

Tyckte Linnea va lite varm igår när vi la in henne i sängen, så vi gav henne en panodil i förebyggande syfte!
Hon e inte förkyld men snarka som en hel man, vägra äta! Hon åt endast någon sked gröt, en lussebulle och några tuggor på en korv!
När hon inte ville ha av mina hemmagjorda lussebullar på kvällen misstänkte jag något!
Tycker att hon låter väldigt grötig i talet sen ett par dagar tillbaks, men läkaren såg inget i halsen i fredags förutom hennes förstorade mandlar!
Läste mig fram till att barn med förstorade halsmandlar kan snarka och även få problem med sömnapné!
Så för mig har det varit en orolig natt då jag legat å lyssnat till varje ljud hon har gjort!
Hon var pigg men lite varm i pannan nu på morgonen så hon fick en panodil och har ätit!
Men det va självklart att hon skulle bli dålig idag när jag först skulle träffa Stella å hennes töser och sen åka å gratulera pappa på fars dag!
Å micke e å fiskar med sitt jobb såklart!
Så vi får mysa här hemma tills pappa kommer å hämtar oss så vi kan fira honom!

Bakade som sagt lussebullar igår!
Köpte ett sånt här paket med färdigblandad mjöl som man bara tillsätter vatten!
Måste säga att de blev riktigt goda! Hade gärna tillsatt lite extra saffran om jag haft, men de blev goda ändå!
Rekommenderar verkligen detta paket till alla "lata" och bekväma, precis som jag!!

Micke fick sin farsdagspresent igår!
Den innehöll en t-thirt med ett tryckt kassettband med texten "pappa rockar", en bok "Dagens pucko" och en chokladkalender med FCBarcelona på! Gillar att köpa saker som folk inte sagt att de önskar sig men blir glada att få!
Pappas present vill jag inte avslöja än ;)!

Har tittat på en kassa-apparat till Linnea ett tag! Tror hon hade gillat å leka lite med pengar å så! Hon tar ofta sin väska å dockan under armen å säger att hon ska gå å handla!
De jag kollat på har legat på 250-350kr! Men hittade en för 99kr på jättekul!
Fattar inte hur de kan göra sån skillnad på priserna!? Den va exakt likadan som de andra, med betalkort, pengar, scanner osv!
Hon har till och med önskat sig ngt själv när Jon tittade i leksakskatalogen!
En gunga till dockorna och en cykel till dockorna! Så det får det väl bli!
Och så ska hon få en radio med mikrofon så Hon kan höra sig själv när hon sjunger, vilket hon gör hela tiden!
Själv önskar jag mig ett fotbad med massage! Når ju inte ner till mina fötter och vill så gärna få lite bättre skick på de!

Nä dax å bädda!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!
Var hittade du julkalendern med Barcelona? Har du koll på om det fanns andra fotbollslag?
Ska oxå testa det "lata" sättet o baka på,haha.

Kram från Linda

2012-11-12 @ 22:49:05
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0