Sova hade varit skönt

Nu kommer de trötta inläggen igen!

Igår vakna 5 minuter innan klockan ringde å kunde gå upp i tid och göra mig i ordning och äta frukost men idag ville jag bara kasta mobilen i väggen och dra täcket över huvet!

Nu har vi ätit middag och en päronsplitt till efterrätt!
Linnéa kollar på Pippi, vilket hon inte gjort på många dagar nu :)!
Och Micke kommer snart hem från bandyn! Sen ska Linnéa göras iordning för sängen så jag kan slappa lite innan dhw!
Så snabbt denna veckan gått! Det e redan tisdag å dhw igen! Hoppas jAg kan hålla mig vaken så jag inte missar det!

Har riktig molvärk idag! En annorlunda känsla :)!
Känner att humöret inte e riktigt på min sida idag, började imorse när det var ett sjujäkla liv på morgonmötet! Folk snacka så jävla högt att det eka i skallen på mig, jag menar haaallååå klockan va knappt halv åtta!!
Usch!

Jag har ont i brösten (mer än vad jag haft de senaste månaderna innan mens), väldigt obekvämt med bh får jag väl säga!
Snart e det upp till bevis!

Ska mysa med min sessa lite nu!

Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

När ska du testa dig? , är juuu supernyfiken :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0