Sista lediga dagen

Imorron börjar en ny jobbvecka! Ska jobba helg så jag e bara ledig på fredag! Men jag vet att min lilla tant saknat mig för det berättar hon alltid när jag kommer efter ledighet! Hon brukar säga till mina arbetskamrater "imorron kommer min älskling", å då menar hon mig hehe! Då vet jag att jag gör ett bra jobb :)!

Ögonen svider på mig fast jag fick sova till närmre 8 idag! DET e Sovmorron det :)! Man får uppskatta det lilla man får! Snart blir det mindre sömn och upp på nätterna (hoppas jag haha). Så dum man e!
Man klagar å gnäller för att Linnéa vaknar tidigt och trotsar sjuhelsike men ändå ska man ha fler barn! Får inte riktigt ihop det!
Men ska göra allt i min makt för att sluta klaga! Hrm..

Väntar på att Linnéa sovit middag sen ska vi bege oss ut på utflykt/fiske i klagshamn! Skönt att vi har väder till det idag!
Lägger in en bild på en text jag hittade i en tunnel i torsdes, och den passade så bra då när set regna heeeela dagen!

Just nu drar det i högersidan av nedre magen (haha) låter som jag e en ko med massa magar, men ni förstår!
Kan tiden gå liiite snabbare så jag kan ha bim snart!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

tuddeluu , ville bara säga att jag svarade på din kommentar ang leverpastej i kommentarfältet , du kan se mitt svar där om du inte redan sett det . En annan väninnan såg kommentaren och fyllde på med lite egen info som hon hade kring det hela och nu förstår jag att det är lever i sig och inte den lilla konstgjorda mängd som leverpastej innehåller , fast det är tydligen i början som man ska vara aktsam pga de höga halterna Vitamin A som kan ge fosterskador , dvs under de 3 första månaderna sa hon . Fast ja jag visste inte ens nått om just Lever sen innan , fast jag äter bara leverpastej ingen annan sorts lever ändå :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0