Onsdag!

Fan nu har jag varit lite småförkyld i flera dagar! Sjukt irriterande! Hatar verkligen alla dagisbaciller som Linnéa drar hem till mig!! Lyckas ju alltid bli smittad!

Nu sitter vi i soffan å kollar på Bambi som Linnéa blivit väldigt förtjust i. Hon har aldrig varit särskilt intresserad av tecknade filmer(förutom Dumbo) men hon sitter som ett ljus å tittar och smörjer in mina ben och fötter med hudkräm. Skönt att bli lite ompysslad ibland :)!
Tidigare imorse tvätta hon mitt ansikte med våtservetter och sjöng "jag målar och målar, jag målar min bil"! Hah! Sötunge!

Ska snart klä på oss å gå bort till Netto tänkte jag och sen fixa ngt till svärmor som har födelsedag idag!
Vet inte hur mycket hon fyller, har svårt för att hålla koll på allas ålder! Vet knappt hur gamla min päron e!

Har inte fått svar från cellprovstagningen jag lämna den 10 april. Kommer va nervös fram tills jag får brevet och där (förhoppningsvis) står att det inte visa några förändringar!
Men med min otur....

Vände blicken en liten stund från Linnéa å nu har hon kladdat ut krämen på bordet! Så hon fick en trasa å torkar nu bort det från bordet! Och snyter sig i trasan! Suck!

Nej nu får vi klä på oss! Börjar bli lite tråkigt här hemma!
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0