Lördag

Då var det lördag! Trodde det va söndag när jag vakna imorse, men vilken lycka att det inte var det!

Sessan sover just nu och Micke duschar, sen ska vi åka till burlövs center!
Finns inte så mkt att göra när det e sånt här skitväder!

Jag älskar ostbågar å brukar fira helgen med det! Men igår va jag så fruktansvärt trött så jag orka inte äta de! E inte heller sugen på det nu! Jag upprepar: JAG ÄLSKAR OSTBÅGAR!!

Har redan idag varit på toa 5 ggr! Har en rätt så stor blåsa å kan hålla mig en hel arbetsdag (6-15) nästan!
Mår lite småilla å har "mensvärk" i perioder! Inga stora smärtor utan livmodern gör sig påmind.
MEN det behöver inte betyda ngt det heller! Brukar bli lite mer kissnödig innan mens (2-3 dagar innan) å mensvärk har jag som sagt haft en gång innan en vecka innan bim!
Idag e jag på äl+9 eller bim-5!
Så får stå ut en vecka till innan jag kan testa mig!

En bild på Linnea med sin bubbelmikrofon!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

Jag håller iaf mina tummar stenhårt ;)

Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

sv på kommentar - Tycker det låter mycket märkligt att man inte skulle få äta leverpastej när Barnmorskorna själv rekomenderar det som ett intag till järn om du inte har så dåligt så du måste komplettera med tabletter dvs. Dom säger så mycket , skulle man lyssna på allt så skulle man inte våga ett skit till slut ;) ..

Postat av: Sanna

Jag håller tummarna för dig !!

Tycker det är så kul och läsa din blogg.

Fortsätt och uppdatera så här. Sanna like

2012-05-13 @ 11:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0