Huh?

Har haft lite molvärk under dagen idag, nu har jag mer!
Hoppas på att det e som Vicky sa, att det e ägget som fäster :).
Hade samma värk i februari en vecka innan bim så jag hoppas inte på för mkt! Men hade varit helt underbart!

Har varit hos svärmor å käkat födelsedagsmiddag och grattat henne.
Hon skulle egentligen kommit hit vid ett å hämta firrarna som vi hade i frysen till henne, men eftersom hon fyller år passa vi på att åka dit å hälsa på.
Linnéa trotsade å va jobbig som vanligt.. Suck!
Hon har varit så snäll hela dagen å så blev hon som omvänd när vi mötte Micke efter han jobbat!
Jäkla unge!

Nu slappar vi i soffan å ska snart kolla på "Loser" som jag såg ca 1000 ggr sista månaden av min graviditet!

Ha en fin kväll
Hej


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

Spännande :) .. Ja man vet aldrig , kroppen kan vara duktig på att spela en ett spratt också ..jag hade dock myyycket mollande värk denna gången , så ont ibland att jag trodde mensen skulle komma vilken sekund som helst , o detta var lite mer än 1v innan BIM som jag hade det så , så man vet aldrig ;) ..

Postat av: emma

looser kan man se hur många gånger som helst :)

håller tummarna att ingen mens kommer!!!

2012-05-09 @ 20:56:28
URL: http://emmaje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0