Hårlös!

Har varit å klippt mig!
Vet inte om jag gillar det.. E inte van att ha det så mkt uppklippt, men kände för en förändring istället för min tråkiga snebena och halvlånga slitna hår!
Frisören sa att jag hade fint hår och att färgen blev fin när underhåret e längre och mörkare än det övriga!
Har funderat på lugg i några månader nu och hade bestämt mig för det, så det blev lite mittemellan!
Får väl vänja mig vid detta för kortare klipper jag det ikke! Ville ha långt hår men som vanligt går jag å klipper av det! Det kostade mig 340kr att klippa det, men det var det (nog) värt då frisören kollade på bilden (som jag hade med mig) i 3 sekunder sen klippte hon precis så! Så där kommer jag bli stammis!
Beställde tiden halv åtta i morse och fick tid 11.30! Skitbra att man kunde boka tiden över nätet och man kunde se vilka tider de hade!

Idag kommer det 11 personer från Mickes jobb å förfestar innan de ska på firmafest! Längtar tills de gått igen!

Här kommer en bild på frissan, kommentera gärna vad ni tycker!



Kommentarer
Postat av: Sanna !!!:)

Var klipper du dig? Letar ny frisör!! Hehe

2012-05-12 @ 11:19:21
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane + bebis i magen bf 17/9

Hotmama :) .. Föresten hur har det gått med din viktnedgång , minns att du startade en blogg om det för en tid sedan ! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0