Äl på g

Har haft lite äl-känningar idag på em.
Men testet var negativt, så antingen e det på g eller också kissade jag med för kort tid emellan. E idag på dag 16 så om det e som förra månaden så ska jag kissa positivt imorron..
Fan vad gött det hade varit att lyckas på första försöket! Bara efter dessa få dagar så e man matt på det haha.


Blir så trött på vissa personer som tror att vi går på dagis och springer å skvallrar för fröken! Sen låtsas de som ingenting och pratar med mig som om inget hade hänt! En dag rinner bägaren över å jag kommer säga precis vad jag tänker å känner!
Nuff Said!

Hej

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1846228/images/2012/pic_200967194.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0