Piggare

Tror järntabletterna börjat hjälpa lite, känner mig inte alls lika trött å orkeslös längre! Visst e jag trött men inte som innan!
Har nog inte fått ngn biverkning av de än, för jag e så nödig att jag håller på att dö haha! Ska bli spännande å se vilken färg det har (Hahaha)!


Sitter nu på bussen hem från jobb å ska göra vid mig för att åka in till Malmö igen och fira Midsommar med svärmor o Co.!

Har två trogna läsare som alltid kommenterar mina inlägg å det e härligt med någon som gör det iaf!
Ni e ju en del som läser bloggen å ändå bara 2 som kommenterar!
Visst får man vara nyfiken men man kan väl ändå lämna ett litet avtryck ibland!!
Iaf tack Linda å Milo!!

Nu ska jag strax gå av bussen å sätta eld på baken så jag kan komma hem snabbt å släcka den.. Hahahah vad roligt jag e :)!

Ha en trevlig Midsommar!


Kommentarer
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Vet precis hur det känns , så lite så :) ...

Skönt att järntabletter börjar ge verkan , det gör så mycket för en när orken kommer tillbaka . Hoppas ni fick det trevligt med svärmor & co =)

2012-06-23 @ 08:09:38
Postat av: Emma

Jag läser din blogg :) men inte alltid det funkar med kommentarerna :/ hoppas allt e bra o e superglad för er skull att ni ska få en liten bebis till! :) <3

Svar: Jag vet, blogg.se e så kasst ibland.Tack :) <3
Jessica

2012-07-03 @ 15:34:34
URL: http://Emmaje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0