nu fungerar det..

den förbannade appen fungerar inte å jag pallar inte sitta med datorn hela tiden.
Hoppas appen kommer igång snart,
 
Har idag sovit hela dagen eftersom jag hade feber inatt och sov som en kratta. Har även ont i halsen, men det börjar bli bättre nu.
 
Har idag haft min andra rikliga blödning som slutat efter en liten stund.
Hade den första i torsdes i förra veckan, men den försvann också snabbt.
E inte direkt orolig då jag inte har ont eller mår annorlunda.
Och om nu hjärtat stannat efter vi sett bebisen 2 gånger, så e det ju ngt som e fel..
Fast allt e säkert bra. :)
 
Linnéa fick en ny säng igår, å hon somna med flaskan i munnen och sov gott hela natten.
Nu ikväll ville hon inte somna, så jag fick bädda på madrassen på golvet å ligga där 1 timme tills hon till slut somna.
Gud va den ungen snackar... från hon öppnar sina ögon tills de sluts på kvällen.. Hon e jätteduktig å härmar allt man säger.
Hon klär på å av sig själv å vill gärna tvätta rumpan själv, men behöver lite stöttning med allt.
Hon äter fint å vi har lagt haklappen åt sidan (tar fram den om det e risk för spillning eller om hon har finkläder på sig) och spiller bara ut mjölken ibland, när hon e ivrig på att berätta något eller känner för att tvätta fingrarna i det.
 
ooj vad klockan e mkt.
får krypa ner i min säng å sova lite till.
hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0