Namn

Jag planerade vad mina barn skulle heta för flera flera år sen.
Men har såklart ändrat mig.
Innan jag kom på Linnéa, hade jag Alice Felicia som för- och mellannamn.
Men när vi satt å prata namn så tyckte vi Linnéa va finare.
Pojknamn har jag väl alltid haft lite svårare att komma på.
Finns många fina, men vänner å klasskamraters pojkar har redan fått de namn jag tycker om.
Nu har vi iaf hittat ett pojknamn vi antagligen tar OM det nu passar såklart, och det e Noah!
Älskar det namnet å kan lätt se min son heta det :).
Flicknamn e väl lite svårare att få till när Linnéa har det finaste namnet vi vet (just nu) och så e vi både väl rätt så inställda på att få en pojk denna gången :P.
Men jag har magkänslan och väntar bara på drömmen om en pojke.
Blir ju såklart exakt lika glad om det e en flicka till!! Men lite lite roligare hade det varit med en pojke eftersom detta blir mitt andra å sista  barn.
 
Just nu halvligger jag i soffan med Linneas huvud på min mage, så mysigt det e!
Sen får hon nog en kick eller två av lillfisen om hon ligger så :).
 
Har antagligen fått foglossning. Har såå ont i ryggen, ut på sidorna å ner i låren.. känns inte alls kul när jag har 22 veckor kvar att jobba innan havandeskapsledigheten..
Får se hur det känns nu ett par veckor.. ska till bm den 19/7 igen så får prata med henne då!
 
hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Noah är ett väldigt fint namn!
Märkligt att jag var inne på Linnea när vi väntade Natalie..och med Kevin hade jag Noah uppe men en väns son till oss heter redan de.
Du har bra smak;)

Ha det bra! Kramen

Svar: Ja visst har jag :).
Jessica

2012-06-26 @ 21:38:04
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Åhh Noah ville jag ha bl.a men det tyckte inte M om :( ... Spännande , kanske är en påg denna gången . Jag kände rätt starkt på mig att keane var en pojke , kunde liksom inte släppa känslan alls och på UL fick vi det bekräftat . Samma sak var denna gången i början , min magkänsla sa pojke men sen ändrades det MEN jag är hundra på att det var för jag ville ha en flicka hehe , ja det får man säga :D . Men såklart när dom sa att det var en pojke så blev jag superlycklig ! ..

Hoppas fogarna inte blir värre , du får använda ditt bälte och inte slarva med det nu om du får hem det ! .

Svar: Alltid när jag ska prata om bebis, så säger jag "han" eller "lillebror" :PKan inte hjälpa det, men vill ju så gärna ha en pojke :).
Jessica

2012-06-27 @ 06:23:49
Postat av: Sara

Noah fick vår nr 3 heta i mellannamn :)
Det är jättefint!!

Svar: Ja det e det verkligen :)
Jessica

2012-07-06 @ 20:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0