vem stal min chokladruta?

Åååh jag som tänkte suga å njuta extra mkt av min sista ruta marabou apelsin krokant, så bara försvann den :(.
Antagligen försvann den ner i min mage utan att jag tänkte på det, eller märkte att jag tryckte in den i flabben... men ändå, nu fick jag aldrig njuta ju :(.

Iaf.
Besökte sjukgymnasten igår.
När hon bad mig ta av alla kläder utom underkläderna svimma jag nästan av pinsamhet.
Jag ursäkta mitt dåliga val av underkläder som bestod av ett par gamla slitna stringtrosor (använder bara de om det absolut inte finns ngt annat) och en ful amnings-bh. Gud jag ville bara dö som jag skämdes.
Å nu skulle jag stå framför henne i detta, min kropp full av fett och gropar.
Fy fan. jag mådde verkligen inte bra av detta.
Hon klämde å kände på höfterna å ryggen. Skrek till vid ett tillfälle när hon tryckte på ett ställe i svanken.
Satan vad ont det gjorde!
Hon upptäckte att min vänstra ben blivit lite kortare av foglossningen och att jag därför belastar mitt högra för mkt, det e därför jag har mest smärta i fogarna ppå  sidan.
Hade stora problem med att lyfta det högra benet i liggande ställning tills hon höll ihop höftbenen hårt.
Jag fick iaf konstaterat att det e foglossning jag har. Yeeey....
 
Gick till jobb idag men klarade bara av att jobba 4 timmar, sen sa ryggen SLUUUUTA FÖR FAAAN, å jag fick tacka för mig resten av veckan.
Imorron ska jag ringa vc å få tid till läkaren som måste ge mig intyg på att jag inte klarar av att jobba.
Men känns så onödigt då jag inte "behöver" sjukskrivning förrän efter semestern..
 
Tillbaka till min kropp, om man kan kalla det för det. Ser med ut som en heffaklump.
Ser inget charmigt alls med denna graviditeten.
Har säkerligen gått upp minst 8 kilo sen innan jag blev gravid..
Har utslag i ansiktet, fett hår, svullna fingrar p fötter. å så foglossningen på det.
Kommer inte  gå en centimeter utanför dörren när lillen e ute förrän jag "wii´´at bort allt.
Fy fan, drar snart ngt gammalt över mig å återkommer om 1 år :(
 
nu ska jag sova å drömma om ngt annat än att ligga med Prins Daniel å prata skit med Kronprinsessan 8 vilket jag gjorde natten till idag :S)
Gonatt

Kommentarer
Postat av: emma

haha knasiga drömmar hade man gott om när man va gravid!
hoppas du kommer må bättre längre fram i graviditeten. som sagt man får se det som att det kommer någon jättefint ur det onda!
<3
vill du ha dina byxor? isf kan vi ses en dag så du kan få dom. världens bästa gravbyxor!

<3

Svar: Hah jo dessa drömmar.. Nej du, jag tror inte jag får på mig de nu, har gått upp så mkr runt höfterna å midjan så tror du kan spara de till din nästa grav :).
<3
Jessica

2012-07-10 @ 22:47:26
URL: http://www.emmaje.blogg.se
Postat av: Pillan

Se till att få en sjukskrivning och spara dina semesterdagar till ett bättre tillfälle ;)

Svar: Orkar inte klydda med fsk nu, de tar dessutom 100 år på sig att kamma fram pengar :P
Jessica

2012-07-10 @ 22:48:37
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Hahahaha du är så jävla skön Jessica , som jag rågarva åt detta med underkläder ..Vet du varför ? jag har råkat ut för samma sak när jag skulle träffa en sjukgymnast för mina höftkulor och hade då också ett par sletna trosor på mig o för liten bh så pattar kasar ur bh hela tiden ( men detta är inget man såg när mitt linne var på ju ) hahaha ..

Vad som inte är så kul är ju såklart din foglossning , fyyfan :( .. Lider verkligen med dej , och så hade du det så bra när du vänta Linnea , jag förstår verkligen att du inte vill vara gravid sen igen , det sa jag med efter keane då jag jag hade så jädra ont hela graviditeten med honom , men ja skillnaden är ju också att jag har inte diabetes, kan tänka mig att det är rätt tufft att ha det och samtidigt vara gravid :/ . Ja du får verkligen lyssna på din kropp nu , börja med bälte så fort du kan , det är svinbra för du belastar inte ditt bäcken så mycket som du annars gör utan ett , sen om det kommer göra nån dundereffekt just på dig vetefan men jag hade absolut provat direkt om jag var dig !! .

Ang vikten , ta det med en nypa salt .. Har med både Keane & Miranda svullnat upp massa och vågen har sprungit iväg som bara den , finns ju en förklaring till det , jag var sugen på saker och åt det jag ville och sen kunde jag inte röra mig som innan , då sätter det sig såklart ..Tycker inte du som har såna problem ska bry dig om den biten då du har så ont och klart ska du unna dig gott då .. Du kommer göra av med den vikten sen , se på mig 30+ med keane , det går att få bort det sen .. Koncentrera dig på att inte dö av smärta nu istället bara så löser resten sig , du är vacker oavsett :) .

Svar: Hahaha det va riktigt pinsamt. kommer alltid ha fina underkläder på mig i fortsättningen, om jag så bara ska till tandläkaren, men vet aldrig om han sätter fyr på kläderna eller nåt :).Dethär med vikten vet jag om att jag ska kämpa bort så fort lillen kommit ut. från dag 1.
men det e jobbigt att se hur man växer, inte bara om magen utan låren, armarna, ansiktet ja you name it.

Jessica

2012-07-11 @ 07:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0