vecka 14

Ja ännu en vecka har passerat.
Tiden går så snabbt!
Jag får mer å mer ont i fogarna för varje dag och idag just nu vill jag bara lägga mig ner å dö.. verkligen.
Jag har 27 veckor kvar (förhoppningsvis mindre) och om jag ska gå å ha såhär förbannat ont alla dessa veckor kommer jag inte va mkt till människa när den lille e ute!
Men jag får väl bita ihop.. finns inte mkt mer att göra.
Håller på å kollar på en film, så ville bara uppdatera er snabbt.
Kommer en bild nu i dagarna, men orkar inte lägga in bilder nu!
 
Hej

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas veckorna går fort för dig!
ska ni ta reda på könet denna gången?
Eller ni kan hålla er? :)

2012-07-23 @ 20:58:27
URL: http://www.emmaje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0