Aj :(

Har så sjuhelsikes ont i ryggen, höfterna å ner i låren.
Idag e nog den värsta dagen av alla..
Har fått sjukanmäla mig på jobb och tror inte jag klarar av att jobba denna veckan :(.
Känns förjävligt att gå miste om så mkt pengar som jag gjort nu de senaste månaderna.. det suger verkligen.
Blev alldeles för bortskämd när jag vänta Linnéa.. inte en krämpa eller något..
Nu har jag mått illa, trött som ett as, täppt i näsan 24/7 och antagligen foglossning.
Jag e bara i v 11 och har redan fått stå ut med detta och fler krämpor kommer väl snart.
Men det sköna e att på fredag går jag äntligen in i v 12 :).
Skulle gjort det idag om inte läkaren flyttat bak mig 3 dagar.

Har även en visdomstand påväg upp å den har gjort förbannat ont den med, men idag känns iaf det bättre.
suck.
Har 208 dagar kvar av denna graviditet och jag hoppas de 208 dagar går lika fort som det redan gjort, kanske liite fortare till och med :).

Längtar så efter de första riktiga å mysiga sparkarna.. Fast jag längtar mest tills vi får ha vår lilla bebis hos oss, Linnéas syskon <3.
Gav henne en bok om bebisar, som hon fick titta i, å när hon såg de här små bebisarna så börja hon pussa på de i boken.. grät de fick de en kram med, å varje bebis hon såg så sa hon; AAAAAAAWWWWW! hehe.
Hon kommer verkligen bli världens bästa storasyster!
 
Shit som jag brände mig igår.
E knallröd på bröstet, ansiktet och i nacken.
Hade  två avlånga röda fläckar på armarna, å små fläckar på benen..
Trodde inte solen skulle ta så mkt igår.. aj säger jag. Det gör fan ont att ha kläder på sig idag.
 
Slänger in lite bilder till er!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Linnea är en mycket söt tjej!! Pigg verkar hon vara oxå;)

Svar: Tack!Pigg.. ja det e väl lite mildt sagt... överenergisk skulle jag kalla det :D
Jessica

2012-07-03 @ 22:13:38
URL: http://NataliesMamma.blogg.se
Postat av: Milo - Mamma till finaste Miranda & keane

Ahh din stackare :( .. Ja tyvärr är ingen graviditet lik den andre , det har jag själv märkt av . Med både Miranda & Keane har jag haft grova problem med både ischias och foglossning , det är fruktansvärt :( ..Även denna gången hade jag i början men det försvann tack o lov efter v.16 eller nått sånt , hoppas det kanske kan bli så för dig med , det finns ingen som kan säga att det kommer bli värre eller sitta i hela tiden för du har det nu , det kan bli bättre om man bara använder bälte och tänker på hur man rör sig , framförallt rör på sig , min bm sa det till mig . Ju mer man sitter still ju värre blir det .. Visst hur kul är det att gå när det gör ont :/ MEN jag tror faktiskt min blev bättre just för jag fortsatte att gå dessa promenaderna till dagiset o så . Skickar en stor kram till dig iaf och hoppas du får hjälp snart ! ..

Går du in i v. 12 , maaaj gad vad din graviditet går fort haha ! ..Härligt !!

Svar: Det börjar bli riktig drygt nu!Vi får se vad sjukgymnasten säger å ger för tips på måndag.

Ja den går riktigt fort :)
Jessica

2012-07-05 @ 10:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0