Tandköttsinflammation!

Åååh, vad jobbigt med svullet tandkött...

Sååå trött jag e.. vill bara bädda ner mig i sängen å sussa.. mmmmm..
Men jag ska kolla på min serie 21.25 så jag får hålla mig vaken!

Va på diabetesmottagningen igår å prata med min ssk.
Fick en ny insulinpenna med minne.. hur coolt e inte det :D.
Min bästa  vän, min livstråd, min livslånga vän måste ju se bra ut !
Lämnade även lite blodprov för å kolla hur min sköldkörtel mår.
Sist var det bra, så det e säkert lika bra nu!
E så glad att min kropp mår bra, TROTS ´mina extrakilo som e påväg bort.

Imorron ska jag på diabetesutbildning på jobb för att få ge insulin till våra vårdtagare..
Kommer somna där.. tycker det e så löjligt att jag ska gå den utbildningen, när jag själv har diabetes å kan allt...
Men det e väl ett krav å gå den... suck..
Efter det ska jag träna.. cykla 1 mil som vanligt.

Zzzzznaaaark...
Soffan HEJ
Datorn HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0