Skit!

har nog drömt något bull inatt.. vakna å kände mig ledsen å nedstämd.
Har inte mått dåligt (psykiskt) på flera år men känner lätt igen den känslan.
Så jag "orkade" inte gå till jobbet å må dåligt.
Sov lite å nu mår jag bra igen..
Mycket som snurrar i mitt huvud nu..

Igår kom min bror å hans familj hit å käka tacos å resterna av kakor å tårta.
Blev 1 å en halv tårta över.. micke tog med sig den hela tårtan till jobb idag, å imorron fyller min tant år på jobb, så hon ska få den andra halvan!
Bättre att ge bort än att vi äter det. E ju meningen att jag ska gå ner i vikt å inte upp.

Ligger just nu i soffan å äter babymorötter, min nya craving.
Har aldrig innan blivit sugen på morötter, men nu.. mm mm mmmm :).
Har varit riktigt hungrig idag (klockan e bara 12), har ätit gröt vid tio, ngn kaka vid 11 och nu morötter.

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0