sjuker!

Börja med huvudvärk igår em. Trodde det va abstinens på kaffe.
Men efter att hällt i mig en stor mugg, så fanns huvudvärken fortfarande kvar.
Somna redan vid 19 igårkväll å vakna av klockan imorse med huvudvärk å ont i kroppen.
Så idag stanna jag hemma från jobb, det ska jag göra imorron med.

Trotsade hhuvudvärken å städa som vanligt när jag e hemma.
Har fått sån städmani.
Städa städa städa!!
Det va det värsta jag visste innan, men nu tycker jag det e kul.

Sitter nu i soffan med datorn på armstödet och småglor på handbollen.. jeeej!
Har börjat kolla på den nya serien "Suburgatory" på femman, som kommer idag. Faktiskt en rätt trevlig serie.
Finns inget annat att kolla på om Tisdagarna nu när DHW e slut för säsongen. Buhuuu.

Dagarna springer iväg. Halva Januari har redan gått.. Snart e det VÅÅÅÅR!

Planerna för detta året e:
1. utlandssemester
2. gå ner mer i vikt
3. Ett plus på stickan :)

Längtar så efter ett syskon till min lilla älskling!


Kommentarer
Postat av: emma

nejmen lilla pluttan!

känns inte som att det är snart två år sen!

:)

håller tummarna för ett plus snart

2012-01-17 @ 22:12:40
URL: http://emmaje.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Jag hoppas alla era planer o drömmar faller in :) .. Vart ska ni resa ? :)

2012-01-18 @ 13:29:25
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0