Min flicka e 2 år!

Nu har Linnéas 2-årsdag passerat..
Startade dagen med välling å Pippi-filmen på soffan.
Sen fick hon sina presenter som mest va kläder..
Men hon förstod inte vad som hände ändå haha.
Sen städa vi å gjorde iordning inför barnkalaset klockan 14.
Doria, Milo, William och Mathilda och så Stella, Zoltan, Isabell och Josefin kom.
Det va jättetrevligt.
Linnéa skämdes lite när vi sjöng för henne :).

När de hade gått plocka vi undan sen begav vi oss ut i snön en liten stund.
"Nej"  sa Linnéa när vi skulle ge in.. hon ville va ute mer hehe.

Idag vakna hon 05.40.. jag ville verkligen inte det, men det va till att bita sig i läppen.
Hon drack sin välling i min säng medans vi kolla på "Emil". å där låg hon så fint å kolla i ca 40 minuter, sen sprang hon iväg..
Nu vilar hon å jag sitter här i soffan å mår illa å har ont i ryggen..

Måste ta mig till ett Apotek å hämta insulin och lite annat mög.. men jag orkar inte...

Får väl inte ryggläge en stund å kolla på Bert den siste oskulden innan hon vaknar!

Tjollahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0