Mår illa å trött!

Avslutar denna jobbhelg med illamående å e aaaastrött.
men den har gått lika snabbt som alla andra helger.. vill va mammaledig NUUU!

Det har inte hänt mer än att jag jobbat, å idag efter jobb åkte jag hem till mina päron där Linnéa va eftersom Micke va å fiska med "Totte" (min lillebror).
Kom hem för cirka en timme sen.
Linnéa borsta tänderna och fick sin välling.
Hon tom försökte klättra in i sängen.. hon va nog trött. Det har varit en kamp å få henne i säng de senaste kvällarna.
Men hon e så förkyld och luktar ont i halsen.. hoppas vi slipper vab nästa vecka.

Imorron e vi lediga, jag å sessan.
Blir nog födelsedagspresent-jakt, om hon inte e sämre. Vi får väl seee.

Om en vecka e hon 2 år. Min stora flicka.

Skickade in papper till fk i tisdags, i torsdes ringde de mig för att fråga om jag ville ha hela dagar (vab) eller vad.
Hela såklart, var hemma en hel vecka med henne ju.
Sen sa hon att jag skulle ha pengarna på måndag!!!!
Snacka om att jag blev chockad när det gick så fort.. brukar ta 100 år för de innan man får pengarna.
men de har säkert spelat in vad jag sagt medans jag suttit i kö å väntat på att få komma fram.
Alla de svordomar och skällsord e inte av denna värld..
Men men.
Har även läst mig till att båda föräldrarna har nu rätt till 30 föräldrardagar SAMTIDIGT innan barnet fyllt 1 år.
Tjohoooo!! Det blir två månaders semester tillsammans :D.

Nu ska micke kolla fotboll så jag ska väl dra mig härifrån å in till sängen å glo på någon film eller nåt, sen ska jag fantamaj soooooooooooova :D

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Oj så båda kan vara hemma tillsammans i 30 dagar numera ? .. Så nice ;) ...

2012-01-16 @ 09:21:20
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0