Ett halvår har gått!

Nästan iaf.
Har inte haft lust att skriva något.
Det blir alltid samma sak man skriver, Linnéa har gjort det och vi gjorde så å bla bla bla..
Men nu tänkte jag börja med tjatet igen.
Skönt att skriva av sig ibland eller bara skryta lite.

Idag e jag ledig, ska nämligen jobba i helgen..
Hade hellre varit ledig och hittat på roliga saker, men ska väl inte klaga, har inte jobbat helg sen början av december.

Planerade att gå å handla lite när Linnéa vaknat, men vet inte om jag vill bege mig ut i detta vädret.
Tänkte Linnéa skulle få gå med sin dockvagn, men hon lär väl blåsa omkull..njaa jag får suga på den karamellen några minuter till.

Nya meningar ploppar ur snäckan hela tiden.
Det senaste ordet som hon börjar lägga in i meningar e "Loligt", vilket beyder "roligt".
Det e mkt som e "Loligt" just nu.
Men loligast e att hålla på med sina dockor.
Hoon klär på de å av de, matar de, pussar de, kramar, sjunger å pratar för de hela tiden.
Gullunge.
Hon säger  "Lo joo" som betyder "Love You" och kastar pussar åt höger å vänster.

Om 9 dagar fyller hon 2 år.
2 ÅR!
Satan i gatan.

Jag kämpar på med min vikt, men det går lite trögt. Men jag kämpar iaf.
Den 23e får jag se hur mkt jag gått ner på en månad.
Ska träffa diabetessköterskan då.. men varför vet jag inte.
Fast jag måste förbereda de på en graviditet, så jag får den hjälp jag behöver när det väl e dax :).
Ni kan tro jag e sugen på en liten bebis till nu..

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Kul att det går bra med vikten , kämpa på :) ..



Åhh vad duktig hon är , vill också att keane ska prata juuuu :P ...



Jadu vem e inte sugen ;) haha... försöker ni?

2012-01-12 @ 15:44:26
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Jo det gör nog det , han har börjat säga "tack , dricka , hejdå , mamma , pappa ,miranda , bajs , strumpa . Fast han säger detta på sitt eget sätt och vi förstår ju han :P .



Åh vad spännande , jobbigt att vänta på klartecken . Vad är det som du väntar besked om ? .



Nej för tusan haha , inga bebisar här inte ;) ..Men kommer nog alltid vara sugen , tror det är vi kvinnor som är så och det kommer nog inte ändras hur många barn man än får ;P ..

2012-01-12 @ 20:07:19
URL: http://vantanpaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0