Diabetesutbildning!

Idag va jag på diabetesutbildning genom jobbet, för att jag ska kunna ge insulin till våra vårdtagare.
ALLTING de gick igenom visste jag redan, fast jag tyckte det va lite intressant ändå.
Skönt att slippa cykla ut till segevång iaf :P.
Jag klara de 3 timmarna utan att somna, vilket jag alltid gör när jag sitter på sånt.
Även om det e intressant så somnar jag. kan inte sitta still så länge.

Nu hade det varit skönt att bädda ner sig å sova.. trött som jag e.
Å ska snart ta å göra det å kolla på Men in Black.

2 mornar till att gå upp till klockan denna veckan..
Men på lördag ska vi ha kalas för Linnéa, så det blir massa fixandes innan gästerna kommer.
Blir ingen slapp helg direkt.

Har fortfarande ont i tandköttet :(.
Men vid lunch idag hade jag så ont så jag knappt kunde prata.
Munnen e så känslig för sånt.

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0