Vet varför!

Varnar känsliga läsare!

Nu vet vi varför Linnea inte var sig själv!
Hon börja med att säga att hon hade ont i magen! Sen blev det riktiga gråtattacker och hon skrek av smärta!
Stackarn! Vi prova sätta henne på toaletten ett par ggr men vi misstänkte att hon inte våga! Magen va stenhård på henne å jag började få panik!
Tänkte direkt på tarmvred av alla clementiner hon ätit!
Men jag tog henne å satte henne halvliggandes i mitt knä och så börja jag massera magen!
Hon började krysta å kämpa verkligen och tillslut börja det lukta bajs för att sen rinna ut från blöjan å ner på täcket!
Vi bar in henne i badkaret å duscha av henne sen fick hon sitta å spola varmt vatten över magen å då kom där mer!
Sen satte jag henne på toaletten och herrejävlar så mycket där kom!
Hon lät som en hel karl med ränneskita!
Hon grät högt för hon blev rädd när hon bajsa så okontrollerat medan jag å Micke applådera! Vi hade ju tjatat i timmar om att hon skulle försöka bajsa!
När hon va klar förändrades hennes humör å hon blev sitt gamla vanliga glada Linnea!
Nu har hon somnat! Förstår att hon va trött! Hur kan så mycket få plats i en sån liten mage?!
Å eftersom bajset va helt gult så gissar vi på förstoppning! Kommer ha extra koll på färgen och hur ofta hon bajsar nu så hon inte blir förstoppad igen!

Nu ska jag göra vid mig, snart dax för förlossningssamtal hos bm!

Ikväll ska vi baka lussebullar å pepparkakor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0