Vecka 36 (35+1)

Inlägget som kom igår, skrev jag i förrgår! Ibland vill inte mobilen lägga ut inlägg med många bilder i!

Iaf! E nu i vecka 36! Endast 5 fjuttiga veckor kvar!
FEM!
Tänkt va denna graviditet rullat på snabbt! Dock med sina hinder men ändå!
Lillasyster tar all plats i magen å jag får knappt plats med mat längre!
Det enda jag e sugen på e glass å det e på kvällarna! Julmusten e inte lika god längre!
Jag har förvärkar på kvällarna och mina fötter e konstant svullna å fula!
Näsan e mer täppt och bäckenet tar kol på mig när jag går, står på ett ben och vänder mig i sängen!
Men när jag haft det jobbigt sen start så står jag ut 5 veckor till!

Igår blev det lite mellandagsshopping!
Till Linnea blev det ett par skor, en tjocktröja, en klänning och en kofta!
Till mig själv köpte jag e lång tröja med dragkedja och veck på hela framsidan!
Känns lite meningslöst att köpa fler kläder till mig nu, men jag har så få kläder som passar mig!
4 par byxor varav 2 par e tights och ett par slutar på vaderna!
Men har man gått upp 20kg så kan man inte förvänta sig ngt annat!

På Onsdag e det dax för TUL, flöde och bm igen! Nästan samma tid ska Linnea vara hos tandläkaren! Så jag får väl gå på ul själv denna gången!
Jag gissar på att hon nu väger 2500!
Eller jag hoppas på det, så jag slipper en jättebebis :P. Men varken jag eller micke va stora bebisar å Linnea va inte heller det! Å de sa att han antagligen kommer väga ca 3100! Så vi hoppas de har rätt denna gången :)!

Idag ska Micke på bio med sin bror å pappa!
Så det blir bara jag å Linnea i eftermiddag och kväll!
Får väl se vad vi hittar på för ngt!

Nä dax för en dusch!


Kommentarer
Postat av: Milo

Håller tummarna att TUL går bra :) . Din & mannes födelsevikt har ingen betydelse till vad era kommande barn kommer att väga , se på mig :P .. jag vägde strax över 3 kilo och mathias 2800 g .. och ändå får vi bara 4 kilos bebisar ;P ..

2012-12-29 @ 00:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0