Vecka 35 (34+0)

Nu närmar det sig med stormsteg!
41 dagar kvar!

Vikt - +1kg (totalt 20kg)
Hjärtljud - 135
Sf - 33
Läge - fixerad men ruckbar

Fick planerat snitt men vi hoppas självklart på att värkarna sätter igång innan!
Läkaren förstod min rädsla och sa att det va självklart att jag får snitt istället för igångsättning!
Vi fick tid för inskrivning inför snittet några dagar innan då vi ska träffa narkosläkare och läkare för genomgång!
Kommer inte avslöja vilken tid snittet blir lagt, för att göra det lite spännande!
Utan ni får helt enkelt hålla koll på Facebook och Instagram ;)!

Märkte till min förskräckelse att läkaren som sjukskrev mig den 26/11-29/12 INTE skickat in läkarintyget till försäkringskassan så det blir inga pengar för mig denna månaden!
Blev helt knäckt å låste in mig på toan å tjöt som ett barn haha!
Men det e ju inte så att vi har någon kris om pengar så vi klarar oss utmärkt ändå, men blev så himla besviken att det ska hända precis nu innan jul!
Jag la in alla räkningar igår daterade att dras den 21/12 men självklart fattade inte banken det å sluka hela barnbidraget idag!
Förutom de sparpengar jag för över till Linnéas sparkonto!
Men ändå!
Tänkte ju fixa Mickes julklapp å de två sista till julklappsspelet idag!
Men får göra det imorgon!

Imorgon e det även Linnéas sista dag på småbarnsavdelningen!
Så sorgligt att lämna pedagogerna där!
De e så underbara och Linnea älskar de!
Får hoppas hon hittar nya favoriter på den nya avdelningen!
Vi ska iaf köpa ett golvpussel till avdelningen som tack för denna tiden och så blir det väl ngt choklad till fröknarna!

Nu ska jag ta fram alla bebiskläder å tvätta de!
Så e det också klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0