Värkar

Jag hoppas innerligt att detta e förvärkar och inte början på de riktiga värkarna!
Redan imorse hade jag 5 sammandragningar på 40 minuter!
Å då låg jag bara i sängen utan att röra mig!
Nu under dagen har jag haft som mensvärk och de har känts precis som när det startade med Linnea! Inte blivit starkare utan hållit sig på samma nivå!
Har inte provat duscha eller tagit panodil än, men vilade en timme utan resultat!
Lillasyster har rört sig som vanligt om inte lite mer de senaste dagarna!
Jag får avvakta å se om det blir värre eller e samma under kvällen å natten, annars får vi åka på kontroll på förlossningen imorgon!
Har inte sagt ngt om när jag tror hon kommer, men e 100% på att mitt bf-datum e den 24/1 och inte 30/1!
Jag vet när jag hade mens och Ägglossning och eftersom lillan ligger lite under medelmåttet så gissar jag på att de räknat fel pga det på ul!
Men jag tror att hon kommer titta ut tidigare än 30/1!
Hoppas såå att Hon gör det så jag får föda vaginalt!


Var hos läkaren i Eslöv idag med Linnea angående hennes öron och för att hon oftast andas med munnen!
Doktorn kollade öron och hals!
Hon har vätska i båda öronen vilket kan vara problemet med hennes hörsel!
Hennes halsmandlar e väldigt förstorade och hon har en polyp bakom näsan!
Detta betyder att vi fick skriva på papper för operation!
Rör i båda öronen och borttagning av mandlar och polyp!
Tack gode Gud så gör de detta på samma gång så vi slipper se henne bli nersövd fler än 1 gång!
Vi kommer få en kallelse om ca 3 månader och vi valde att göra operationen i Ystad då varken Lund eller Malmö gör det!
Stackars flickebarn som får gå igenom så mycket!
Hoppas lillasyster slipper!

Nu sitter Vi i badrummet!
Linnea i badet och jag på toalocket med fötterna på en pall!
Linnea råkade nämligen bajsa ner sig och kläderna, så det va likabra att bada då!


Kommentarer
Postat av: Milo

Lilla tjejjan , så stark ! . Man blir ledsen när ens barn måste gå igenom så mkt saker redan innan de är speciellt gammla :( . Men man får hoppas det hjälper och blir bättre sen !

Oj låter som värkar faktiskt , förvärkar ska inte göra så ont utan det är mest sammandragningar utan någon vidare smärta .

2012-12-15 @ 08:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0