Trött

Hatar förkylningen!
Den vill inte släppa! Snoret e så segt att jag inte kan snyta mig!
Jag hostar å hostar hela tiden, speciellt på nätterna!
Sover med huvudändan upphöjd men det gör det inte bättre!
Blir så trött på allt skit som ska drabba mig nu!
Saknas bara hemorojder å havandeskapsfögiftning, sen har jag nog haft nästan allt!
Blä på denna graviditeten å jeej för att det snart e slut!
Den har plågat mig sen ca v 9 och har bara blivit värre å värre!
Kommer knappt vilja tänka tillbaks på 2012! Hade det inte varit för allt roligt med Linnea så hade jag raderat året ur mitt minne!

Dagen idag e fruktansvärt tråkig !
Vet inte va 17 jag ska göra!
Vill så gärna ta upp sängen från källaren och sätta ihop den!
Men micke tycker vi ska vänta till efter jul!
Han vet inte hur tråkigt det e att bara gå hemma å vänta å vänta, månad efter månad!!

Jag får iaf ta å äta lite lunch nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0