RIP

Kort efter jag skrivit mitt inlägg i fredags om min farmor så tog hon sitt sista andetag!
det var ett väldigt tungt besked även om det va väntat inom kort!
Men inte så kort tid, trodde iallafall hon skulle leva ett par dagar till!
Tyvärr hann jag inte besöka henne å krama hennes mjuka hand och smeka hennes kind en sista gång!
Jag kommer aldrig glömma den glädje hon spred med sitt härliga skratt och varma välkomnande!
kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få se eller träffa henne! Aldrig mer!
 
Älskade fina farmor!
Jag hoppas du har det bra där du är och att du hittat farfar!
Jag hoppas du sjunger för alla andra änglar med din fina stämma .
 
För alltid i mitt hjärta
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag beklagar sorgen och tänker på dig och din familj. Kramar

2012-12-10 @ 08:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0