Lucia

Vaknade av klockan kl 06.00!
Var så trött!
Har drömt om förlossningen hela natten!
Den hade börjat men värkarna ville inte bli så starka, så jag fick ngn kräm på ryggen (!) som gjorde att de satte igång, men efter en stund avstanna de igen och jag fick duscha, å då gick vattnet som va av nån gul smet som torkade precis när de kom på golvet!
Hann aldrig föda mitt barn för klockan ringde!
Har mega ont i bäckenet idag! Å hade inatt med!
Svårt att resa mig från liggandes och att byta sida i sängen!
Gå gör också jätteont!

Kom precis på att jag går in i vecka 34 idag!
Vilket minne man har!

Håller på att göra pepparkakor nu och sen blir det lussebullar!
Linnea stannade på dagis efter Lucian för att leka med NingNing å Boris!

Bild på magen kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0