Läkaren

Var hos läkaren idag med mina trånga luftrör!
Fick inhalera ventoline på vc och fick 2 olika inhalationer med mig hem!
Vad roligt att få förkylningsastma när man e 26 år!
Fast jag har haft problem med andningen många ggr innan när jag varit förkyld men fått nobben på vc när jag ringt dit!
Tur i oturen att jag va så pass täppt i luftrören imorse när jag ringde vc!

Efter vc körde vi till Toys'r'us å köpte julklappar och sen Ikea!
Somna på vägen hem så slut jag va och halvsov 1,5 timme på soffan när vi kom hem!
Idag har matlusten visat sin frånvaro!
Har endast fått i mig 1/2 macka imorse med ett glas oboy å en kopp te, till lunch blev det en liten chokladmousse (?) och ett äpple och nu vid halv sju två bananer å en kopp te!
Jag har ingen feber å inte ont i halsen så det e bara förkylningen som nockar ut mig!
Micke har gjort spagetti å köttfärssås till middag så jag får se om jag orkar lite av resterna!
Micke ska stanna hemma imorgon med, ifall jag känner mig som idag så kan han ta Linnea ist!
Hade aldrig orkat ta hand om henne idag! Hon blir helt speedad av inhalationerna å springer nästan på väggarna! Hoppas jag mår bättre imorgon så vi kan leka i snön!

Hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars dig och Linnea!=( Hoppas ni båda blir bättre snart. Tror o hoppas att lillasyster mår bra inne i värmen, i slutet av Natalies graviditet blev jag jätte dåligt,hög feber,förkyld..åkte in men dem sa att hon inte kände av ngt av det=)

Sängen kan ni sätta upp när det känns bra, kan man egentligen göra när man kommit hem, om man vill de.
Vi behövde bara höja upp ribban (?) på Kevins säng, den stod redan så fint orörd på Natalies rum...haha:P

Ha de bra! Kram

2012-12-03 @ 22:24:51
URL: http://NataliesMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0