Läkarbesök igen

En kvart försenad till läkaren kom jag dit flåsandes efter att ha halvsprungit från fsk!
Min sänka ligger fortfarande på 23 och det rossla fortfarande i lungorna!
Så det blev två rör blod och ett näsprov!
Fy fan för näsprovet!
Det va sjukt obehagligt med pinnen långt in i näsan!
Läkaren misstänker lunginflammation av lite ovanligare sort då jag inte har feber eller annan känning förutom slemhosta! Och eftersom jag e gravid så kan de inte röntga mig, så hoppas på att få ngt vettigt svar på fredag!

Oj vad lillasyster böka i magen igår kväll!
Man såg konturerna av hennes knä å rumpa när hon snurra på sig!
Micke tyckte det såg så läskigt ut!
Synd att jag inte fick det på film, det va riktigt fräckt ;)!

Har gjort marsipankulor med nougat i, doppade i smält choklad!
Lätt det godaste julgodiset!
Ska prova göra saffranskladdkaka en dag med! Blir nog till helgen när Mickes pappa å Anette kommer på glögg mm.

Ikväll kommer iaf mina föräldrar på kaffe!
Hotade Linnea med att om hon inte gjorde som jag sa imorse så skulle jag ringa mormor å morfar å säga att de inte ska komma, Linnea klädde på sig å lät mig borsta tänderna utan problem :)!
Tur man har ngt att hota med!
E det inte mormor å morfar så ringer vi tomten och så blir det inga julklappar!
Det har hjälpt än sålänge iaf!

Nu kurrar magen, dax för lunch!


Kommentarer
Postat av: Milo

Ahh du stackare , nu får det väl räcka va ? .. Smärta och nu sjukdomar ! .. LIder verklligen med er :/ .

Åhh visst är det fräckt när dom rör sig mkt , det gjorde Leon jämt och ständigt ,man blir så öm till slut .

2012-12-05 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0