Julafton nr 2

Idag ska vi fira jul med min familj!
Med julmat, tomte och julklappsspelet som vanligt!
Vi har sparat nästan alla linneas klappar till idag, så hon får många!
Men hon fick många igår med!
Bamsestrumpor, Bamsetights och Bamsetröja (behöver jag säga att vi älskar bamsekläder?) Bambiklänning och tights, bamsenattlinne, pusselmatta, prinsessväska, ritbord, pennor, sagobok med skiva, lera med massa tillbehör, bok, jag har säkert glömt något!
Micke å jag fick ugnsformar, kökshanddukar, lotter och choklad!
Till och med lillasyster fick julklappar! 4 par strumpor och en hand/fotavgjutning med foto!

Jag e kass å har inte tagit bilder på sakerna! Men ska försöka göra det under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0