Here we go!

Inte nog med allt bajs så kaskadspydde Linnea ner halva bilen när vi var påväg hem från bm!
Hela hon, bilstolen, sätet å halva jag blev fyllda med spya!
Märkte inget på henne innan eller efter! Hon e jättepigg å glad och kramgo som alltid! Fattar ingenting!?
Vad händer med henne?
Har hon ätit något som hon inte tål?
Hon har inte bajsat mer eller kräkt mer än 1 gång, ingen feber å äter å dricker bättre än innan!?
Får väl se vad kvällen förutspår!

Har iaf fått strukit hennes Lucialinne!
Kröker å bajsar hon inte mer under kvällen å natten så e det inte ngt allvarligt å det får bli Lucia imorgon!

Vart som sagt hos bm!
Vi hade ett 50 minuter långt samtal om förlossningen och gick igenom allt!
Nu känns det bättre och jag e redo för en vaginal förlossning! Dock måste den sätta igång av sig själv innan den 30de januari annars blir det antagligen snitt!
Fick reda på att jag tydligen har GBS!
Betastreptokocker!
Kul! Som jag sagt tidigare, nu har jag snart haft allt denna graviditet!
Det innebär att jag kommer få antibiotika intravenöst när förlossningen börjar så barnet inte smittas!
Åh! Blir så trött!
Tror fan inte det blir fler barn här!
This sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0